Vervolg uitslag 9

IMG_20171008_153046998.jpg

Wachten duurt altijd (te) lang. ….. Geduld is een schone zaak. Gelukkig was mijn agenda gevuld met allerlei afleidende zaken zoals een indrukwekkend concert van Janine Janssen via ‘We are Public’ en de start van de fotocursus. Eindelijk was het dan zover dat de mri scan gemaakt kon worden. Daarna nog eens 5 dagen wachten op de uitslag. Vijf dagen waarin ik jarig was en Sebastiaan goed getraind de halve marathon liep, wat een enorme prestatie!

Daar zaten Marjolein en ik weer, onze oren gespitst of we de hakjes van de arts in de gang al konden horen. We moesten een half uur wachten, was dit een goed of slecht teken? Een half uur waarin alle scenario’s nog eens de revue passeerden. Wat als…… Toen we aan de beurt waren liepen we zo snel mogelijk achter de arts aan naar de spreekkamer, ze zei direct: “Je kunt rustig gaan zitten…..” Ze vertelde de uitkomst van de mri scan. Geen uitzaaiingen in de lever maar vervetting, waarschijnlijk door de medicatie. Niet iets om van wakker te liggen.

Pffff….. wat een enorme onbeschrijflijke opluchting! Mijn dag kan niet meer stuk! We hebben heerlijke gebakjes gehaald want alles moet gevierd worden!  Leve de tamoxifen! In elke geval tot de volgende scan ergens in december.

t5773_LifeIsShort_PLUM-COTT__96343.1485815612.380.500

 

 

5 gedachten over “Vervolg uitslag 9

  1. Op je blog terechtgekomen via een tag naar “Heb het leven lief” en zo bij het prachtige nummer met dezelfde titel uitgevoerd door Liesbeth List. Ik kende alleen de uitvoering van Elske de Wall.
    Toen ik zo rondlas op je blog voelde ik me ineens een voyeur en ik wist even niet of het wel ok was om verder te lezen. Maar toen dacht ik aan mijn eigen blog en de reden waarom ik schrijf. Dat is toch zeker ook om te worden gelezen.
    Dus heb ik me aangemeld voor je blog en hoop je nog heel lang te kunnen lezen.
    Groet, Harme

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie